Alla inlägg under september 2013

Av mariasworld - 9 september 2013 20:42

Allt gått bra med willes knä , sjukgymnast går han till 3 gånger i veckan. Hoppas han snart kan böja på knät ordentligt.
I morgon ska vi fotas på jobbet, inte min favorit sysselsättning .. Men men det är bara att göra det!
Man kan ju liksom inte slippa undan ;)
Har lyckats bli lite förkyld och skaffat mig en svinkoppa i örat? Trodde jag aldrig skulle få fler efter jag lyckats få svinkoppor typ en gång i månaden för ett år sedan.
Så nu blir det lite vila från träning. Fast igår gjorde jag lite lugn pilates, vilar idag och kör lite i morgon om det känns ok. Vi får se.
I helgen har jag klippt gräs, rensat lite rabatter och fixat på tomten. I söndags städade vi och tvätta fönster. Det var ju inte en dag för tidigt.
Nä om man skulle ta sig en dusch och njuta en stund av kvällen som är kvar?

Fint spindelnät jag såg i morse va?

Av mariasworld - 1 september 2013 13:14

Har vart på KS med Wille , ännu en operation av knät. De rensade bort broskbildning och gammal ärrvävnad sen förra operationen. Vi åkte in i söndags och han opererades i måndags morse. Tur va det för sen vart de hög tryck med massor av akuta op. På måndag och tisdag fick han ligga i en maskin som kallas kinetec, den böjde och sträckte hans ben så det skulle hålla sig i rörelse. Onsdag fick han komma upp och röra sig lite, på torsdag hoppa på kryckor och göra några övningar och sen fick vi åka hem :) Han har ett träningsprogram som han ska göra 3 gånger per dag, och på onsdag är det dags för sjukgymnast.

Annars jobbar jag på, träningsuppehåll när vi låg på sjukan. Vikten står still och jag har nog hittat trivselvikten.
Snart fyller Michelle 19 år, bara 2 veckor kvar! Herre Gud så fort tiden går.. Inte klokt, man hänger inte med..
Men men det är som det är, bara att acceptera att man själv blir äldre med. Fast det känns ju inte så.
Ska plocka lite och fixa lite innan ny arbetsvecka kommer.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards