Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Justin osv..

Av mariasworld - 28 april 2013 20:33

Ja nu har Michelle sett och hört och träffat sin STÖRSTA idol Justin Bieber .. Lovar att hon är världens lyckligaste tjej! Hon har nog inte fattat det riktigt än bara.. Det Är ju det största som hänt henne ( än så länge )<3
Inget värmer hjärtat så som att se sina barn glada och få sina drömmar uppfyllda.
Lika varm kände jag mig av att se William få sin moppe på 15-årsdagen <3

Den här veckan har jag gått ner 1kg till och jag promenerar på rasterna och tränar ben,mage armar på kvällen. Är glad för att jag orkar hålla i och fortsätta. Är glad så länge det håller i sig :)
Valborg snart och fix av uteplats, ska bli skönt. Skönt oxå med en ledig dag mitt i veckan! Bra väder har det vart nu i helgen med, synd att det blåser bara.
Men man är glad för lite sol!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mariasworld - 9 september 2013 20:42


Allt gått bra med willes knä , sjukgymnast går han till 3 gånger i veckan. Hoppas han snart kan böja på knät ordentligt. I morgon ska vi fotas på jobbet, inte min favorit sysselsättning .. Men men det är bara att göra det! Man kan ju liksom inte ...

Av mariasworld - 1 september 2013 13:14


Har vart på KS med Wille , ännu en operation av knät. De rensade bort broskbildning och gammal ärrvävnad sen förra operationen. Vi åkte in i söndags och han opererades i måndags morse. Tur va det för sen vart de hög tryck med massor av akuta op. På m...

Av mariasworld - 2 augusti 2013 12:41

Semester och sol!! Kan det bli bättre? Har mest vart hemma, firat en 40-åring, en 89- åring. Haft barnens kusin och pojkvän här, mysigt. Vart i Nacka , firat svärmor som fyllt år , var i minneslunden och lämnade rosor till henne. Åt god lunch med...

Av mariasworld - 6 juli 2013 13:58


Äntligen semester! Lata dagar som väntar, tänker inte planera ett endaste dugg. Allt flyter på och träning börjar ge synliga resultat som jag blir stolt över :) och skrytsam.. Fortsätter trots semestern , eventuellt en veckas uppehåll med mat och t...

Av mariasworld - 21 juni 2013 10:23

Nu har Michelle äntligen tagit sin student! Hon var så glad och lycklig! Vi drog till Norrtälje på morgonen och väntade på utsläppet. Efter de kommit utspringandes var det kram kalas och fotografering. Sen dags för att kliva på det väntande flaket so...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards