Alla inlägg under april 2013

Av mariasworld - 28 april 2013 20:33

Ja nu har Michelle sett och hört och träffat sin STÖRSTA idol Justin Bieber .. Lovar att hon är världens lyckligaste tjej! Hon har nog inte fattat det riktigt än bara.. Det Är ju det största som hänt henne ( än så länge )<3
Inget värmer hjärtat så som att se sina barn glada och få sina drömmar uppfyllda.
Lika varm kände jag mig av att se William få sin moppe på 15-årsdagen <3

Den här veckan har jag gått ner 1kg till och jag promenerar på rasterna och tränar ben,mage armar på kvällen. Är glad för att jag orkar hålla i och fortsätta. Är glad så länge det håller i sig :)
Valborg snart och fix av uteplats, ska bli skönt. Skönt oxå med en ledig dag mitt i veckan! Bra väder har det vart nu i helgen med, synd att det blåser bara.
Men man är glad för lite sol!!

Av mariasworld - 21 april 2013 19:54

Hejsan! Imorgon smäller det! Michelle drar till Globen och tittar / lyssnar på Justin Bieber !!
Fast tisdag smäller nog högst när hon ska få träffa honom och fotas med honom.. Man blir lite avins för man minns ju själv hur det var...
Men man får uppleva det genom henne och är glad för det.

Vikten står still även denna vecka, men jag fortsätter att äta sunt och träna. Kroppen ska ju hänga med på resan den me :)

För tillfället sitter jag med färg i håret och ska bli brun hårig i stället för blond. Väntar med spänning på resultatet!
Hoppas ni har haft en lika härlig dag i solen som jag har haft! Kram

Av mariasworld - 14 april 2013 13:25

Härligt! Sol! Sitter på altanen och känner värmen :) Fåglarna kvittrar och moppar körs. Då är det vår.

Veckan som gått har vart bra. Föräldrarmötet och även två andra möten var inbokade.
Vi hade oxå en 15 åring att fira :) usch va snabbt tiden går.. Han hade önskat sig en moppe och det fick han.
Han går just nu moppe kurs för EU moppe. Ska boka trafik körning på måndag. Sen är det plugga teori stenhårt och sen skriva provet.

Denna vecka står jag still på vågen, vilket är fullt normalt då jag gått ner mycket på kort tid, det är ju bra om kroppen får en chans att hänga med. Men jag fortsätter med att äta rätt och träna, om det händer något får tiden utvisa. Jag har inte bråttom :) Ska se om jag hittar några bra magövningar på nätet , måste ha något bra att kombinera plankan med.

Ut i solen nu och njut!!!

Av mariasworld - 1 april 2013 20:51

9 veckor, ca 5kg lättare, 2 str mindre i jeans även om det inte satt jätte bra så KUNDE jag komma i dom utan problem.
Styrke tränar hemma med band, och övar plankan! Orkar stå 5 sekunder mer än jag gjorde från början. Vilka vinster jag gjort !!
Går på bandet ( utom när jag har ont i halsen ) kör intervall ibland och PW inland.

Jobbar som vanligt annars. Haft skön ledighet med mycket sol!

Provar oxå ICAs matkasse och det är det bästa jag gjort!! Så skönt att bara hämta maten någon bestämt att vi ska äta, behöver inte planera, bara gå och hämta en kasse eller två. God mat har det vart hittills.

Nu ny vecka! Nya tag!

Bilderna är från vecka 1 och vecka 9. Kanske inte syns så bra :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards