Alla inlägg under november 2012

Av mariasworld - 20 november 2012 16:48

Helgen har vart lugn, William kom hem från mormor i fredags och på lördag sov han hos kompis. Man får vara glad för det lilla! Michelle har vart hemma och vilat upp sig.
Lite sådär tråkig städning har vi hunnit med och en veckohandling.
Skulle åkt till Nacka oxå men det blir eventuellt i helgen istället.
Jobbat dom vanligt, och i dag var vi och badade med några. Det var super mysigt och trevligt. Igår hade vi kvällsmöte och efter det är man alltid lite mör. Men det går över!

Av mariasworld - 11 november 2012 22:17

Firades med kaffe och bullar. Mina föräldrar kom hit och fikade förstås.
Wille ska bo hos dem nu en vecka, han har PRAO den här veckan och ska vara med morfar.
På onsdag är jag ledig, men bara för att jag ska hinna med några möten. Och tandläkarbesök... Ser inte fram emot det.

Annars ser det väl ut som det brukar med jobb hela veckan lång!

Av mariasworld - 8 november 2012 22:26

Twilight, flecee filt och mys med flisan :) kan inte bli bättre :)

Gud va dessa filmer är bra! Man blir kär! Andra gången jag ser dem nu , men de är lika bra som första gången.

Av mariasworld - 4 november 2012 10:00

Fredag spenderades utan barn. En på halloween party och en på inferno. På lördag morgon klev vi upp tidigt för att hämta Wille med kompis i stan. Sen åkte vi hem och då var man bra mör. Hade vart vaken på natten för att kolla att allt var ok med dotter oxå som partade och skulle sova hos kompis. Så jag somnade typ 4.30 Jag kan inte sova jätte bra när de är borta... Men men. De har haft det kul så det är det viktigaste! Idag är det STÄDNING med stora bokstäver som gäller. Ordentligt och grundligt ska det bli. Börjar med köket, jätte kul, faktiskt... NOT!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards