Alla inlägg under december 2012

Av mariasworld - 29 december 2012 11:09

Jag älskar att vara ledig! Slappa och gå runt i pyjamas hela dagen! Jag är så lat! Gör bara det jag absolut måste.. Det är så skönt!
Känner att jag verkligen behöver göra ingenting.
Man skulle ju kunna tänka sig att man ska bli rastlös , men jag tror inte man blir det när kroppen och knoppen BEHÖVER vila. Tror man blir rastlös när kroppen inte behöver vila. Så skönt att inte ha massa måsten. Jag njuter! :)
Så här lat känner jag mig!

Av mariasworld - 26 december 2012 16:23

Ord behövs inte :)

Av mariasworld - 23 december 2012 15:01

Hade en mysig och trevlig kväll med tjejerna på Golden Hits! Dansade ända tills klockan blev 03. Precis så som jag ville ha det!

Imorgon är det julafton, har fixat nästan allt. Lite matlagning kvar, sen är det klart. Gjorde skinka igår och den blev fantastiskt god :)
Fick trevligt fika sällskap i går av bästa Eva och Jocke, alltid lika trevligt att träffa dem! Fick en jätte fin julgrupp oxå.
God Jul!

40

Av mariasworld - 15 december 2012 15:55

Idag fyller jag magiska 40.. Min familj väckte mig i morse med sång, frukost och presenter :)
Mina föräldrar ska komma hit och äta middag om de kommer någonvart i snöyran..
För 3 år sedan när jag fyllde år, då var det snö kaos och det gick inte att åka någonstans.
Ikväll hade jag tänkt att fira med tjejerna på Golden hits.. Men vet inte än om man kommer dit.
Vill fylla år på sommaren istället.. Då är det värsta som kan hända åskväder.. Tycker inte om snöstorm och dumma hala vägar..

Av mariasworld - 2 december 2012 12:20

Av mariasworld - 1 december 2012 12:58

Ja så kom då äntligen snön.. Lagom till 1:a advent. Det var ju lite mysigt :) Men nu behöver det inte komma mer, bara ligga kvar.
Ungarna på jobbet var lyckliga över att få gå iväg och åka lite madrass och stjärtlapp, de skratta och tjoa i backen.
Försöker städa och plocks lite, men på något sätt så hittar jag på andra saker att göra, så det blir lite här och där.
Ska plocka fram adventssakerna och kontrollera att det fungerar.
Veckan har vart bra. Lite stressig med 2 inbokade möten. Men det funkade bra.

Nä dags att fortsätta med det där roliga? Ja jag tror det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards