Alla inlägg under september 2012

Av mariasworld - 30 september 2012 21:19

Snart dags att sova.. Så här fint lyser månen hos mig :) Den är som en lampa , lyser upp mycket i mörkret. I morgon jobb igen. Längtar faktiskt. Måndagar är mysiga, barnen har så mycket att berätta om helgen. Man får höra allt från bio besök till farmor/ mormor besök.

Vissa berättar om mysiga dagar i skogen med svamp och bär plockning.

Jag ska lägga mig i sängen och glo lite på tv nu. Skönt :)

Av mariasworld - 30 september 2012 16:15


Idag var det dags att färga håret igen.. Denna gång la jag i askblond som blev en fin färg och täckte utväxten, som inte förra färgen gjorde. Snart dags att börja laga mat. Hemgjord hamburgare med klyft potatis får det bli! Och det är väldigt gott   


Av mariasworld - 29 september 2012 22:26

Fick middags gäster :) Min mamma, pappa och mormor . Vi åt hemgjord pizza med vitkålssallad.

Innan de kom hann jag med min städning och plocka undan lite. Så i morgon kan jag slappa ännu mer :)

Av mariasworld - 29 september 2012 15:45

Haha! Slappare kan det inte bli!

Av mariasworld - 29 september 2012 10:06

Slappar dag! Sovit som en kratta i natt. Dotter ute på galej och jag somnade ordentligt när jag visste hon var hemma. Men men sånt e livet! Idag blir det slappt och lite plock här hemma, behöver städa lite. Men jag har inte bråttom, dammtussarna lär ligga kvar :)

Av mariasworld - 28 september 2012 14:14



Har haft skogsgrupp idag, det var trevligt. Älskar att läsa saga med natur material, för det fångar barnen otroligt mycket. De vill bara höra mer och mer. Då känns det bra!


Gick en utbildning på Friluftsfrämjandet förut. Jätte kul! Man får även en kurs i hur man blir bra ledare för barn. 

Av mariasworld - 28 september 2012 06:15

På väg till jobbet , det är mörkt och det dugg regnar..

Av mariasworld - 27 september 2012 21:07

Ja fy va trött jag är! Kan bero på årstid såklart. Haft en rolig dag på jobbet.


Ett citat av en 5-årig flicka : Nä de här är inte ditt jobb! 

Jag : Nähä, vad är mitt jobb då?

Flickan : De är när man åker buss och tunnelbana till jobbet, och så lägger man in ett inlägg på facebook!


Behöver jag tala om att jag skrattade    Underbara kommentarer!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards