Alla inlägg under januari 2013

Av mariasworld - 24 januari 2013 17:39

Jag är sjuk, förkyld och har ont i lederna.. Värst i händerna, mina tummar. Inte nog med det i morse vaknade jag med värdens nackspärr .. Det var nog inte helt fel att jag igår bestämde mig för att vara hemma resten av veckan.
Har lite svårt att vara hemma om jag inte är ledig. För ångest direkt och undrar om jag VERKLIGEN är så sjuk så jag inte kan gå.. Det resulterar i att jag jobbar ibland fast jag kanske skulle vart hemma. Men måste inse fakta och inse att jag måste ta hand om mig själv.
Annars har jag jobbat på som vanligt. Ny bil har vi inskaffat oxå. En mindre modell, bensin snålare.
Snart dags för middag här.
Ha de!

Av mariasworld - 6 januari 2013 10:10

Julafton spenderades med makens släkt och familj. Vi åt, och öppnade julklappar och umgicks. Allt var frid och fröjd :)
Juldagen spenderades med min släkt och familj. Och det vart dn repris av julafton.

Nyår firades hemma med min mamma, Kenneth och mormor. Vi åt tre rätters bestående av : Toast Skagen , Ungstekt fläskytterfile med hasselbacks potatis och feta ost sallad. Till efterrätt serverades snabb cheesecake. Det var väldigt gott!

Imorgon är det dags att börja jobba igen, och vi startar med planeringsdag 8-16..
Jag kommer sakna slappa livet! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards